نمایش «زندگی روزمره و انواع نظارت»

از دانش‌آموزان می‌خواهیم تا با خودشان ابزارهای یک زندگی روزمره را به کلاس بیاورند. مثلاً عروسک، ماشین، وسایل پزشکی، وسایل نجاری و… . ما برای هر کدام از دانش‌آموزان یک نقش تعیین می‌کنیم و از دانش‌آموزان می‌خواهیم  همگی با هم نمایش یک زندگی روزمره را بازی کنند. به این ترتیب آنها متوجه اهمیت نظارت هر کدام از افراد در حیطه شغلی خود خواهند شد.

مثلاً نظارت مادر بر فرزند، پزشک بر بیمار، باغبان بر گل و گیاه، پلیس بر نظم شهر، معلم بر دانش‌آموزان … .