یک کاغذ رولی روی دیوار کلاس نصب می کنیم، اگر نداشته باشیم میتوانیم از تخته کمک بگیریم ،چندتا چندتا دانشآموزان را پای تخته احضار می کنیم و از آنها میخواهیم که همزمان باشنیدن صوت سوره با استفاده از گچ، نقطه هایی روی تخته بگذارند و تصویری را خلق کنند (و اگر کاغذ بود با مداد رنگی) ،به محض اینکه سوره تمام شد فرصت این گروه به پایان رسیده و باید جای خود را به سایر دانشآموزان کلاس بدهند. این روند تا مشارکت همه دانش آموزان ادامه مییابد، تا کل کلاس بتوانند با نقطه گذاری نقاشی مشترک تولید کنند. بچهها با خلق این نقاشی متوجه توانایی دیگری از خود شدهاند.