فعالیت بازی و نمایش

معلم کارهای مختلفی روی تخته به طور فهرست وار بنویسد یا تصاویر آنها را به بچه ها نشان دهد. معلم از بچه ها بخواهد که بگویند چه کارهایی ارزشمندتر است. بعد از آن بچه ها باید بگویند چه کارهایی را بهتر است شب انجام دهند و چه کارهایی را روز. یا تصاویر کارهای شبانه و روزانه را از همه جدا کنند. کارهای ارزشمندی که درشب و نیز کارهایی که در روز می‌توان انجام داد را بچه ها به صورت نمایشی اجرا کنند تا تمایز آنها را متوجه شوند. مثلا قرآن خواندن در شب و قرآن خواندن در روز را در کلاس اجرا کنند.