بادکنک بازی

با دست ه­ای بادکنک وارد کلاس شده و پس از قرار دادن آنها در گوشه کلاس، بدون هیچ­گونه توضیحی راجع به آنها به درس دادن مشغول می‌شویم. سپس وقفه ­ای در تدریس ایجاد کرده و از بچه­ ها مي‌پرسیم آیا دوست دارند کمی بازی کنیم؟ از آنها مي‌خواهیم که برای بازی پیشنهاد بدهند، مطمئنا اولین گزینه ­ای که ارائه می­ دهند بازی با بادکنک­ ها است. خوب است در این زمان آنها را به چالش کشیده و بپرسیم که آیا بادکنک­ ها حیف نیستند؟ چون ممکن است حین بازی بترکند؟ بهتر نیست به فکر بازی دیگری باشیم و فقط از دیدن بادکنک­ ها لذت ببریم؟ سپس با هم نتیجه­ گیری کنیم که جمع کردن بادکنک ­ها در یک جا و بازی نکردن با آنها هیچ فایده ­ای ندارد. در ادامه خوب است از دانش­ آموزان بخواهیم با نقاشی چهره ­ای خندان برای بادکنک ­ها آنها را برای یک بادکنک بازی هیجان انگیز آماده کنند.