با دست های بادکنک وارد کلاس شده و پس از قرار دادن آنها در گوشه کلاس، بدون هیچگونه توضیحی راجع به آنها به درس دادن مشغول میشویم. سپس وقفه ای در تدریس ایجاد کرده و از بچه ها ميپرسیم آیا دوست دارند کمی بازی کنیم؟ از آنها ميخواهیم که برای بازی پیشنهاد بدهند، مطمئنا اولین گزینه ای که ارائه می دهند بازی با بادکنک ها است. خوب است در این زمان آنها را به چالش کشیده و بپرسیم که آیا بادکنک ها حیف نیستند؟ چون ممکن است حین بازی بترکند؟ بهتر نیست به فکر بازی دیگری باشیم و فقط از دیدن بادکنک ها لذت ببریم؟ سپس با هم نتیجه گیری کنیم که جمع کردن بادکنک ها در یک جا و بازی نکردن با آنها هیچ فایده ای ندارد. در ادامه خوب است از دانش آموزان بخواهیم با نقاشی چهره ای خندان برای بادکنک ها آنها را برای یک بادکنک بازی هیجان انگیز آماده کنند.