افزایش توان حسی

پنج نفر از دانش آموزان را صدا می‌کنیم و از آنها می‌خواهیم که جلوی تخته بایستند و یک گچ بردارند. پشت کمر هر کدام از آنها یک برگه می‌چسبانیم، سپس از ۵ دانش آموز دیگر می‌خواهیم که هر کدام با یک مداد یا خودکار پشت سر دانش آموز قبلی بایستد و یک طرح را بر روی برگه ای که پشت کمر دانش آموز جلویی چسبیده با شنیدن صوت سوره ترسیم ‌کند. دانش آموزی که برگه به کمرش چسبده همزمان با کشیدن طرح، نقشی را که احساس میکند، روی تخته می‌کشد  با اتمام صوت زمان بازی به اتمام رسیده است. بدین ترتیب متوجه توانایی خود خواهد شد که رفته رفته با تکرار و تمرین این مهارت بیشتر خواهد شد.